ponedeljek, 2. marec 2015

Je kdo kje videl Logiko?

Pogrešam jo.
Has anyone seen the logic lately?
I miss it.



Ko iščem razloge, mi na usta kar sama pride beseda kriza...potem pa ko pogledam za zaveso, ugotovim da je za vse kriva logika na nivoju tropa ovac... da je razmišljanje z količnikom sobne temperature očitno nova modna muha :(
When I'm looking for reasons, my mouth want to spell the word crisis ... but then when I look behind the curtain, I find out that is fault in logic on the level flock of sheep ... that is the logic with coefficient of a room temperature apparently new fashion fad :(



Še vedno upam, da je to le trenutno stanje :)
Sem blontna ne...ja vem :P
I still  hope that this is only the current state :)
Silly me, I know :P






2 komentarja:

  1. klavdija, pri zadnji sliki, sem iskala oči na mizi....... joj za mojo dušo je tista ogrlica... saj veš, da sem nora na te barve ,
    lepo ustvarjaj še naprej, mojstrica fimanja!
    lp

    OdgovoriIzbriši