sreda, 19. november 2014

Sklede / bowls

Naredila sem si malo zaloge saj je decemberski sejem že skoraj za vogalom ;-)
I made some stock in bowl department... December fair in Austria is almost around the corner :P











7 komentarjev:

  1. aleluja! sem mislila, da si čisto poniknila! super, kaj super, prečudovite so!
    klavdija, ti tako in tako spraviš oči na peclje s svojimi krasnimi izdelki. in na sejmih bodo tele sklede prava paša za oči!
    lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iris nisem, nisem poniknila ;-) Le bloga sem se malo izogibala, ker me je močno srbel jezik in sem se komaj zadrževala.
      Hvala ti za pohvalo skled...ja, lani so vse našle svoje domove...zato sem jih letos spet nekaj pripravila za posvojitev na sejmu ;-)

      Izbriši
  2. Čudovite sklede. Jih že par dni občudujem ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. I love these bowls! Do you by chance do tutorials? I would love to know how you do this.

    OdgovoriIzbriši