sreda, 10. julij 2013

Small secrets

Povsod se skriva kakšna....


skrivnost in počasi ena za drugo lezejo na svetlo in se razkrivajo. Zaradi nekaterih se tudi malo manj pogosto javljam... ko se bodo vse odkrile, bodo več kot dobro opravičilo za moje izostanke :P

Ena taka skrivnost, ki mi je zadržavala stran od kompa, je bil tudi tale swap, ki sem ga tokrat poslala v New York, v mesto Rome. Končno je danes prispel na naslov, zato ga lahko pokažem. 



Tema swapa je bila Fantasy vessels & twinchie. Seveda nisem pri nas našla kovinske osnove, na kateri bi naredila šatuljo, zato sem se skušala držati vsaj mere ki je bila podana (10x6x2cm)


Ne vem zakaj, ampak moji twinchie morajo imeti nek namen, zato tudi tokrat nisem mogla drugače, kot da mu le tega določim. Prejšnjič je postal majhna slika, tokrat pa je postal Lucky charm obesek za ključe. Na njem so skoraj vse podobe, ki sem jih na netu našla pod definicijo prinašalcev sreče.  Žad je za ozadje, mavrica, 7 gub na mavrici, podkev, lonec zlatnikov, zvezda, kačji pastir, slon, kitajski kovanec, pujs, želva, štiriperesna deletljica, pikapolonica, želod...torej jih je skupaj 14, kar pa je 2x7...7 pa je tudi srečno število.


Swapu sem dodala še knjižno kazalo z še eno malo knjigico in BOH, ker jo moja swapika na žalost potrebuje :(



Drga "skrivnost" ki se je razkrila prejšnjo soboto na Art Marketu, pa je bila na novo zasnovana postavitev mojih izdelkov za sejemsko podobo. Hotela sem imeti bolj pregleden štant in ker sem imela blago in voziček...se je vse začelo vrteti okoli pik in črno bele kombinacije. Takle je, potrebni so še manjši popravki, vendar kot celota mi je nova podoba všeč;-) Pa vam?





16 komentarjev:

  1. Čudovito, čudovito in še enkrat čudovito!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Saj človek ostane brez besedo, ker je prelepo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo so mi vsec te pike na tvoji stojnici. Tole kar si naredila za swap pa je tudi prekrasno, sploh knjigici sta mi noro dobri.

    OdgovoriIzbriši
  4. ok, ustaq imam do tal! knjigica je res WAW! tvoja stojnica pa mi je zelo všeč, sploh prt je lušten :) lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Vau, pravi zaklad si ustvarila! Čuuuuuudovito :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Uh, koliko detajlov je na tvojem swap izdelku. Mojstrovina.
    Pikice so tudi meni všeč!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, res jih je kr nekaj...ampak sej veš drugače pri meni ne gre:P Hvala ti!

      Izbriši
  7. vem, da česar se lotiš, narediš tako v "nulo", da lahko ostanem samo brez besed, sicer smo pa pri tebi navajeni, da nam "odpreš čeljusti" do konca in prav težko gre vse skupaj nazaj!!!
    tvoj nov štantek je pa enkraten. tele pikice so res zakon.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Iris hahaha, lepo sm vas navadla...hahaha Hvala ti!

    OdgovoriIzbriši
  9. Waw super si tole spedenala,u nulo kot vedno,tud štant je super lep in zelooooooooooooooooooooo pregleden.:):)(sej veš kaj mislem :):):))

    OdgovoriIzbriši