sreda, 10. april 2013

Small secrets

Back side story


Ljudje imamo potrebo, da označimo svoj teritorij, najbrž še iz časov predno nam je Darwin določil skupnega prednika.
Humans have the need to mark our territory, probably before the time, when Darwin establishes our common ancestor.

Ko sem pred leti opazovala kreacije drugih, sem pogosto zasledila, da svoje izdelke podpisujejo z rezinico klobase njihovih inicialk...tako kot je svoje zapestnice označila Donna Kato.
Years ago when I watched the creations of others, I have often found out that their products are signed with slice of initials cane ... just like this Donna Kato bracelets.


Donna Kato


Seveda sem ob tem spoznanju, takoj zaznala željo po označevanju svojega teritorija tudi jaz.
Of course, I also immediately sensed intense desire for labeling my territory.

In takoj sem se soočila z prvim problemom......sem namreč "multipraktik", ki bi rad označil vse svoje izdelke iz papirja, lesa, plastike, gipsa...zato sem si izbrala štempiljko, ki jo bom lahko pritisnila kamorkoli ;-)
And so I face with my first problem...I'm a "multipraktik" and I would like to mark all my products; paper, wood, plastic, plaster...therefore I choose a stamp that I can stamping anywhere;-)

Moja prva je bila mala, skromna...na njej je bilo moje ime in mobi številka (???-še danes ne vem zakaj jo je štampiljkar dodal...dobil jo je, da me pokliče, ko bo štampiljka narejena...hahaha). 
My first was a small and modest ... with my full name and  my phone number (??? do not know why the manufacturer is added it,  I gave it to him to call me when stamp it's done ... hahaha).




Slaba kvaliteta in kontakt z Fimom, sta naredila svoje...po kakem letu je bil odtis komaj prepoznaven :(
Poor quality and contact with Fimo, do their own ... after a few years  imprint was barely recognizable : (

V tistem času so v Lidlu imeli akcijo kompletov, ki so omogočali da si sami izdelamo napis na svoji štempiljki. Seveda sem takrat to morala imet...ko sem poskusila izpisat svoj dolg email naslov in ni šlo (je zmanjkalo enakih črk :p), sem ga vrgla v predal in pozabila nanj. 
At that time, the Lidl was selling a kits that allow you to make your own inscription on stamps.
Of course, I'd have to have it ... and when I tried to put on my long email address, I was unable to (it was not enough same letters in the kit :P)...so I've trashed it in a drawer and forgot about it.

Enkrat pa sem nujno rabila mali napis na čestitki...in takrat sem se spomnila na male črkice iz kompleta, no takrat sem tudi zgruntala, da so primerne za podpis na mojih izdelkih...(ne me vprašat zakaj sm rabla tako dolgo :P)
One day, I desperately needed a little inscription for greeting card ... and then I remembered that small letters from the kit...In that moment, I realize that they are also suitable for the signature on my products ... (do not ask me why I need it so long to figured out : P)




In od takrat so moji izdelki podpisan kot je treba...z mojo blagovno znamko Klavdija's corner.
And since then, my products are done as they should be all the time ;-) ... with my brand name Klaudija's Corner.


4 komentarji: