četrtek, 25. april 2013

Ko veš da nisi sam, je tko lepo...

Se še spomnite te moje objave ...

Lahko rečem, da je bila potrebna manj kot 1 ura, da sem se povlekla ven..to je čas, ki sem ga preživela ob poslušanju prispevka : The GOOD, The BAD, and The UGLY un the Age of the Internet


za Sinergy3 od Harriete Estel Berman priporočam, tudi branje njenega bloga: http://askharriete.typepad.com/ask_harriete/2013/04/guild-guilt-of-unauthorized-sharing-.html

Pokonci me je postavilo spoznanje, da se da, da je lahko bolje, da smo istomisleči v večini in da mi nekaj nizkorazrednih rokodelcev ne more pokvariti pogleda na lep ustvarjalni svet!

Poslušanje priporočam...to je kot OBVEZNO "BRANJE" za VSE ustvarjalce...le par enostavnih zapovedi si je potrebno zapomniti in se po njih ravnati...in VSEM NAM bo LEPŠE!







Ni komentarjev:

Objavite komentar