ponedeljek, 1. april 2013

Food for new thought

Pirhi




Vam kdaj kakšna oblika, barvna fotografija, lepa misel ali pa zanimiva oseba obstane in obvisi na možganskem deblu? 
Se vam kdaj zgodi, da barvni spekter okoli vas spodbudi vašo domišljijo do te mere, da začne sama v mislih ustvarjati?
It's ever happen to you that some form, color photograph, a beautiful thought or interesting person jams and hangs on your brainstem?
Do you ever find that color spectrum around you encourage your imagination to such extent that it begins to create itself in your mind?

Fotagrafija ni moja last, sem jo našla na netu.


Ob pogledu na zgornje Vrhniške pirhe od gospoda Franca Groma, mi zaigra duša in domišlija zapleše...res so dovršeni in so polni naše Slovenske tradicije.
Looking at the photography above Vrhnika Easter eggs from Mr. Franc Grom, my soul is singing  and my imagination dancing ... they are really sophisticated and they are full of our Slovenian tradition.

Sliko sem našla na netu, ni moja last.


Pri teh, pa se mi po glavi začnejo poditi zamisli o novih polymer clay klobasah....tudi ti na spodnji sliki, mi sprožijo razmišljanje o geometrijskih vzorcih, barvnih kombinacijah in preprostih motivih.
With these and those in the picture below, I start chasing the idea of ​​new polymer clay canes .... thinking about geometric patterns, color combinations and simple motifs.

Ukrajinski pirhi-sliko sem našla na netu, ni moja last.

Če tradicionalne barve nadomestimo z bolj pomladnimi, živahnimi barvami pa nam hitro v oči padejo pirhi od Carol Simmons, kjer so do prfekcije dovršeno uporabljene rezine njenih čudovitih kalejdoskopskih klobas.
If we replaced traditional colors, with more spring vibrant colors, we fast find Carol Simmons Easter eggs. She use perfect slices of her beautiful kaleidoscopic canes.

Slika ni moja last, sem jo našla na netu.



Letošnje pirhe sem ponovno barvala v čebuli...vendar sem tokrat prvič naredila vzorce s praskanjem...zanimiva, sproščujoča in tiste vrste tehnika, ki te not potegne. 
Prav nazaj se držim, da ne grem še par jajčkov vreč v čebulne olupke :P
This year I again re-dyed Easter eggs in onion ... but the first time I did paterens with scratching ... interesting, relaxing and the kind of technique that pulls you in..
I must hold me back, that I'm not going to throw a couple of eggs in the onion peels again : P


Lep preostanek praznika vam želim!

8 komentarjev:

  1. Ustvarjalnim vijugam je marsikaj lahko inspiracija... ampak tale je vrhunska :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jap res je, ustvarjalne črtice ne rabmo dost ;-)

      Izbriši
  2. Kako lepi pirhi so ti uspeli in zanimiv tehnika. lep preostanek zadnjega prazničnega dne. lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala...upam, da si se imela za preznike tudi ti lepo!

      Izbriši
  3. o, kako čudoviti pirhi so nastali izpod tvojih rok. ni čudno, da te drži, da še kakega narediš. ti kar izpihaj jajca, pa na prazne lupine naredi to, bodo trajni.
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj Iris, kje pa...pri meni je bolj malo stvari trajnih :P Za tole praskanje, pa je po moje izpihan jajček čist prenežen(al pa tud ne, nisem še probala, vsaj na tak način k sem ga jest praskala, bi ga po moje prec zdrobila :P

      Izbriši