četrtek, 10. marec 2011

Mogoče, bo kateri v pomoč ;-)

Namreč, kar nekaj mailov sem dobila na eno in isto temo...kako odtisnem "tanove" štampiljke. Priznam, prvi odtis in še nekaj naslednjih niso bili niti malo podobni slikici, ki krasi štampiljko...



...tudi po navodilih te tete ne:
http://www.youtube.com/watch?v=_o--15uMWqU
...nisem in nisem dobila lepega popolnega odtisa :(...sem pa izvedela pomembno informacijo-papir mora biti gladek ko ritka ;-)

Štampiljka ima popolnoma drugačne karakteristike, kot sem jih pri štampiljkah do sedaj poznala ;-)
...namreč sestavljena je iz mehkega držala in trde reliefne strani. Ker ni narejena iz mehke gume, se zato ne prilega podlagi in se vsak še tako majhen relief na papirju pozna, kot nepopoln odtis :(...ko bom velika, bom seveda imela original papir...ampak kdo bi ob taki lepi štampiljki lahko čakal :P


Zato sem se spomnila, kako smo delali odtse pri grafiki. Namreč linorez, lesorez, jedkanca...vse te podlage so trde (ravno tako kot ta štampiljka) in so ravno zaradi te trdote možni tako prefinjeni detalji.

Torej sem štampiljko obrnila in nainkala...


...potem pa je nisem obračala, ampak sem na njo položila prvo papir...


...na papir akrilni blok...


..., da sem pritisk lažje porazdelila enakomerno po površini...






...in dobila prfekten odtis, poln prefinjenih podrobnosti ;-)

Na ta način, sem uporabila vse vrste inkov kar jih premorem in ugotovila, da ima Stazon poseben učinek (zelen odtis), da je Versafine bolj močen (spodaj desno) in da je navadna črna blazinica (boh ve od kje...ups) dobra le za senčenje :P


In za konec malo barv, slikica malo drugače pobarvanega odtiska, ki je pripravljen da skoči na čestitko ;-)




Upam, da sem vam vsaj malo pomagala...in da se kljub drugačnosti štampiljk odločite za te krasne motive :)
Zase vem, da sem končno našla štampiljke, ki so mi res pisane na kožo.

5 komentarjev:

  1. A tako ti to obvladaš??? A boš pokazala v živo, ane, da boš??:):):):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Klavdija, pri kompliciranih štampiljkah, polnih detajlov, lahko uporabiš trik z mos gumo - mos guma, papirček, nainkana štampiljka. Odtis uspe 100%, vsi detajli so vidni.

    OdgovoriIzbriši
  3. Klavdija hvala tebi in hvala tudi BojaMoji za ta navodila. Ko bom imela takšno štampiljko ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Klavdija,

    Ni stvar v papirju. Ta firma promovira svoj papir, ki ga izdeluje, ki je seveda gladek. Sama sem delala odtise samo na papir, ki ni gladek ko ritka. Je bilo tudi danes na predstavitvi odtiskovanje teh štampiljk in gospe lahko povejo, da je bil vsak odtis lep in to na ne gladek papir. Pri odtiskovanju je pomembno tudi kakšno blazinico uporabljaš, kako jo uporabljaš. Tudi kako odtisneš. Dve osebi lahko s povsem istimi materiali dobijo različen odtis- ena lepega, druga malo manj lepega.
    Lea

    OdgovoriIzbriši
  5. Super za tole objavo in za vse komentarje. Sem se naučila spet nekaj novega, pa še te štampiljke sem prvič videla.

    OdgovoriIzbriši