torek, 15. februar 2011

Še 2 prečudoviti ogrlici...

...sta Petra in Neža naredili za tokratni februarski izziv!
Petrina bogata srčkasto rožasta sinfonija...



...in Nežina rožčasta srčika...







Drage moje udeleženke...ne znam vam opisat kako zelo ČUDOVITE STE!
Res sm prav ponosna na vas, saj vam vsakič uspe narest tipitopi izdelke...pa ni važno kak izziv razpišem, vsakič ste...izvirne, enkratne, domiselne ...predvsem pa me neizmerno veseli, da so vaši izdelki vedno tako zelo drugačni...BRAVO! Carice ste!

4 komentarji:

  1. Ja, Petrina ogrlica je res NORA. In šele, ko sem videla njeno, sem se spomnila, da sem pozabila upoštevat, naj bo srček sestavni del nečesa. Šment, saj pri meni je sestavni del ogrlice :P Ampak to ni to :S

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakšne krasne rožice!!! To, da gresta roza in rdeča dobro skupaj pa mame petletnic vemo že nekaj časa!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasni, čudoviti! Bravo!

    Moj kupček fima v zapovedanih barvah pa čaka na robu mize in me kliče, jaz ga pa (še) ne smem poslušat :( Mogoče bo pa petek dan za me... mislim, izziv ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Klavdija, tvoji izzivi so res to... in to z velikim I :) tako človek brska in ni šment, da nekaj tudi najde - tisto, česar ni pričakoval in predvsem - tam, kjer ni pričakoval. v sebi.

    OdgovoriIzbriši