ponedeljek, 6. december 2010

Veseli december...6.12.

Kaj naj rečem drugega, kot...se opravičujem vsem, ki čakate na izid žrebanja :(
To da mi vsakodnevno decembersko javljanje ne bo šlo zlahka, sem vedela že takoj...ampak, da pa bo šlo tako težko, si pa niti nisem predstavljala :(
Ovirajočih dejavnikov je več...in ko se mi vsi nagnetejo na kup, potem mi 24ur tako hitro mine, da jih niti ne zaznam...ups ;-)
Ena taka grmada, me je zasula včeraj...cel dan je zbezljal mimo, ne da bi ga imela čas sploh zaznati :P
Ko sem se zvečer končno srečala in sem si pripravila vse za žrebanje, sem ugotovila da je ura šele 20.05...in da če sem v pravila napisala, da imate časa 24ur pomeni, da ne smem žrebati pred 23-to.
Ko sem se spravila na blog pisat obvestilo in pravila nove igrice...pa me je zmotil "Miklavž", ki me je odpeljal v temno mrzlo noč do osvetljenega štanta :)))
Ob 23-ih sm se spravila k snemanju žreba in takoj ugotovila, da je svetloba katastrofalna in da bi bilo boljše posnet žreb podnevi, se pravi danes :)

In?
Jah, danes sem med šihtom res posnela žrebanje...izvedla kdo dobi magnetek, ampak ne morem pa narest objave ker sem kablovje pozabila doma :(...in spet bo popoldne, ko bom šele naložila žreb od včeraj (bom na FB-ju posebaj objavila link do filmčka, in ga naknadno dodala sem v to objavo ;-))



Čestitaaaaaaaaam!


Zdej pa dost jamranja, takle pač mamo...veseli december se je res začel :P

Pa še igrica današnjega dne:

Danes se bomo igrali natanko 6 ur in 12 minut...ker je pač tak datum :P (se pravi do19.15 min)
Torej, žrebala bom še danes zvečer...nagrada pa je 1x bresplačana udeležba tečaja na Prčkalnici za prvošolce (program in termine najdete tukaj: http://www.otokzakladov.com/viewtopic.php?f=28&t=3882&start=0
(potrebna je registracija)

In še par pogojev, da se uvrstite v bobenj:

1.:Pošljite vabila na mojo FB stran vsem svojim prijateljem in jih poprosite, da isto storijo tudi oni
2. Na svojem blogu in FB strani objavite link do moje strani Klavdija's corner
3.Če se še niste, se vpišite med spremljevalce tukaj in na FB strani :P
4.V komentarje (tukaj ali na FB-ju) napišite koliko vabil ste oddali in dodajte link do objave na vaši strani ;-)

9 komentarjev:

  1. Tole je pa diskriminacija tistih, ki nimamo FB!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, dnevi so res prekrati, žal!

    OdgovoriIzbriši
  3. se strinjam. Pa še to: par mojih prijateljev me je že parkrat prosilo, naj jim ne pošiljam vabil, tako da...

    OdgovoriIzbriši
  4. Ankh...hmmm, ja enmičken je pa res kar praviš...ampak to je samo dona, bodo še nagradice in obljubim, da nebodo več samo povezane z FB-jem

    Sonja...aha, ja takle mamo:P

    Barbara...ja, vem...sicer se takihle igric z vabili ne grem in jih niti ne podpiram...ampak sej veš, mesec je dolg in zato bodo prišle na vrsto vse možne igrice...30 novih in izvirnih igric ziher ne bom uspela zgruntat :P

    OdgovoriIzbriši
  5. Poslala vabilo 48 prijateljicam. Zdaj pa držim pesti :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Tatjana...super, rabim še linke do objav na tvojem zidu in blogu ;-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Dodajam še link moje objave
    http://www.facebook.com/profile.php?id=1001254002&v=feed&viewas=1001254002

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja res,al pa ne znamo vabil pošilat.Ane Ankh zdej bova pa jokale:(:(

    OdgovoriIzbriši
  9. Tatjana...čestitaaaaaaam!

    Niti nisem rabila žrebat, ker si edina polslala vabila in prilepila link na zid :D

    OdgovoriIzbriši