sreda, 29. december 2010

Veseli december...29.12.

Tako, pa je prišel nov dan...danes sicer prej kot ponavadi :P...no vsaj ura je zvonila samo hip za tem, ko sem zaprla oči :P
Danes imam namreč precej hudo obliko reakcije...
Danes je svet na mojih ramah težji, moji 2tasivi sta vsaka v svojem kotu moje okrogle lobanje...in v želodcu se tvorijo posebni zvočni efekti, ki so pospremljeni s kislim okusom in z čigumijem prikritim zadahom.
Vedno bolj sem prepričana, da sem z leti pokasirala tud hudo alergijo na alkohol....in temu primerno se danes počutim.

Hvala vsem, ki ste sodelovali v včerajšnji igrici...lepo mi je bilo ob vašem tako lepem in številčnem odzivu (ki ga niti nisem pričakovala)...res iz srca hvala!

Za včerajšnjo igrico je potrebno pogledat kar oba filmčka...prvega na katerem je vseh vaših 95 napisanih imen...in drugega z žrebanjem :-)

Tudi tokratni nagrajenki iz srca čestitam (naslov mi prosim pošljit na mail)!

Tako...sedaj pa je čas za še enega tardečgabika in novo nagradno igrico:

Vaša današnja naloga je spet popolnoma preprosta:
1. Na svoj zid ali blog nalepite sliko mačka (prazničnega, alkoholno prestrašenega, smešnega , žalostnega, kjutkanga...vašega, sosedovega ali samo virtualnega)
2.Zdraven pripišite vsaj 3 učinkovite metode, ki pomagajo pri zdravljenju alkoholne alergije :P
3.Upoštevajte tudi vsa pravila pod PSjem ;-)


Tokratna nagrada bo moj prvi tutorial :P

PS: Za vse nagradne igrice v Veselem decembru vedno, poleg vseh ostalih, veljajo tudi ta 3 osnovna pravila:

1. Če želite sodelovati v žrebu, morate biti spremljevalec mojih strani (tukaj ali na FB-ju)
2.Vsakič, ko v kaki moji igrici sodelujete, to objavite na svojem blogu (ali zidu Fb-ju) in link do objave pripnite v komentarje
3.Za igranje imate 24ur -glej čas objave...(razen če kako pravilo določa kako drugače, kot je bilo recimo 6.12.)

Tako...to je to za danes...še mal pa grem iz fabrke dam pospravit in se prištimat za Prčkalnico...zanimivo bo danes, še zanimivo bo :)))

7 komentarjev:

  1. Ja!
    http://ankhena.blogspot.com/2010/12/miiiiijaaav.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Evo sem ti nasula neki nasvetov,kok pa držijo pa ne vem.:):)
    http://namoustvarja.blogspot.com/2010/12/macek-in-mucki.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Ankh1 in namo...ker sta edine, ne bo žrebanja...nagrado dobita obe :P

    OdgovoriIzbriši
  4. OOOOOOOOOOO super ,bravo,sva največje grebatorke ,ane tršica:):):)

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa res, ampak samo tko zgleda, v resnici samo radi sodelujeva! Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  6. Škoda, da je šlo fajn mimo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Rada bi se zahvalila podjetju LAPO MICRO FINANCE, ki mi je dalo posojilo za zdravljenje mojega bolnega otroka. Tako sem vesel, da sem danes srečal LAPO, kontaktirajte jih po e-pošti, če potrebujete nujno posojilo: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    OdgovoriIzbriši