sobota, 4. september 2010

Variacije

8 komentarjev:

  1. Tokrat zmaga drugi komplet!!!!Šivan:):):) Všeč mi je ker je reljefno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Waaaaauuuuuu :P Tole je pa že kr mal preveč lpooooo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. pa a bi ti nehala noret, lepo prosim, v dobro vseh nas, ki nas bo kardio oddelek pustil pred vrati ali pa nas s simptomi mamčizadetosti pustil v čakalni vrsti naslednja štiri leta... ?

    čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  4. Res je ful dobr ... teli FW-ji so prou super duper ... Kot lahko vidim tokrat res uživaš ... a, ne? ;o) ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Res si čist spremenila barvno lestvico :-)))
    Vse so čudovite, ampak mi je prva najbolj v oči padla.

    OdgovoriIzbriši
  6. Alenka...hvala, sam ni reliefen veš...sam efekt je tak:P

    Maja...a dej, se prav da je že tolk lepo, da je že kičast...hahaha...hvala!

    Mojca-mka...hahaha...ampak porkaš zdej se pa res ne smem igrat, k se zdravstvo sesuva...bom manj kazala, pa več delala...:P

    Čarobna hišica...hvala! Uživam pa res ja...k je pa tko fajnu ;-)

    Snowflake...jap, spremenila sm ja...ampak me bo itak kmal povlekl u moje odtenke, se že pripraulam :P...hvala! taprva je pa delana po želji in bo gvišn še kaka podobna nastala ;-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooooooooooh, čudoviti kompletki. Drugi mi je najbolj padel v oči, čeprav so tudi ostali izdelki noro dobri.

    OdgovoriIzbriši