torek, 22. junij 2010

Odklop

Minil je teden...teden, ki ima pod črtno kodo spomina zapisan:
...poseben mir...
...šumenje valov...
...masko na nosu...
...sedenje na dežju...
...opečeno kožo...
...prebrane zgodbe...
...veter...
...ribe...
...miljavžnt zvezd na nebu...
...Anteja in njegovo vršo...
...sonce...
...galebje krike...
...veličasten pogled iz moje nočne sobane...

Vse to je v meni, vse se je zažrlo v moje pore, mi napolnilo nosnice in nafilalo baterije.

Vse to je bilo in se je zgodilo samo zaradi nje...Nje, ki mi je blizu...ki jo imam rada!
...in si domišljam, da me ima rada tudi ona.

6 komentarjev:

  1. Lepo, da si si odpočila in nafilala baterije. Razen opečene kože, sem ti kar malo fouš. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Upam, da si si res odpočila in nabrala novih ustvarjalnih moči :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Jana...a dej, tud opečena koža ma svoj čar...smeh, nerodne gibe in en kup vlažilne kreme na sebi...luštn je blo, vse...tud opečena koža :)

    Andreja...sm, res sm se...ustvarjalnih idej je malo morje-sploh oblike podvodnega sveta me matrajo...samo, mam še malo drugih obveznosti prej...potem paaaaaaaa navaliiiim :P

    OdgovoriIzbriši
  4. Ojla.
    Podelila sem ti nagrado za tvoj čudovit blog.
    ( http://teyaustvarja.blogspot.com/2010/07/sweet-blog-award.html)
    Lp. Teya

    OdgovoriIzbriši
  5. Klavdija,
    pri meni te čaka nagradica ;)
    http://tinselee.blogspot.com/2010/07/blog-nagradablog-award.html

    OdgovoriIzbriši
  6. tudi pri meni te čaka nagradica:))
    (si huj, k Majdičeva:))) )

    OdgovoriIzbriši