sreda, 19. maj 2010

Tavndraste 12ič...in nosljiva oblika 9ič

Ja, saj vem da zamujam...ampak v tem tednu lovim še svojo senco, sebe tud še srečala nisem...odklop!...ni mi jasno, kako se lahko stvari zgnetejo tako na kup, kdo jih z takim veseljem na grmado zame zlaga :))) Ampak kaj čm, takle mamo...ko ni dela se prtožujem, k je mi pa spet ni prav če ga je preveč...kdo bi me razumel...hahaha

Še malo čisto malo (pssstt vem namreč, da so tavandraste že na poti do mene...)...in tokratni iziv, se bo nehal...kmalu bodo narejeni vsi 2 deli in kmalu bomo mele žrebanje in nagrajevanje...komi čakam!

Predzadnjič so se Tavandraste ustavile pri Petrovki...ko je odprla škatlico, so jo čakali tileli cukri:


...potem si je izbrala tehlele 8 bunkic...

...v škatlico pa položila svoje lepotičke...



...v posebno vrečkico pa položila tolele lepotičko:



Potem pa se je jevila še Staša...in pokazala ČUDOVITO ogrlico, ki jo je sestavila iz Vandrastih bunkic.




In ko sem brale njeno objavo, sem ostala brez besed! Staša je namreč vmesne rdeče "kamenčke" nardila, na roke (ne vem koliko pridnih rok je bilo v igri, ampak res so bile pridne!), peš...o jebela!...koliko koščkov je potrebnih za tako bogato ogrlico niti nočem vedet.
Kapo dol Staša, mene bi minil samo če pomislim, da bi se kaj takega lotla...BRAVO!


Včeraj, pa me je poštar presenetil in mi dostavil kuverto v kateri je bila nagrada iz Izziva na Craftal-nici...poslala mi jo je Vladuška.
Pričakovala sem papirčke, hroščkančke in izsekančke...v kuverti pa me je čakal pravi zaklad!
Vladuška mi je med drugim poslala tudi svojo belo lepotičko, ki jo je naredila na mojem izzivu...tolele ljubko,  nežno, nedolžno, prefinjeno misteriozno lubiko...


Vladuška HVLA! Sploh ne veš kako zelo si mi polepšala dan, mi za trenutek osušila oči...

Včeraj me je namreč spet pretreslo dejstvo, da rak res ne izbira...da zbolevajo tudi ljudje, ki so mi zlezli pod kožo ):

1 komentar:

  1. Punce so res pridne in kaj si vse ne namislijo iz teh različnih binkic.

    No, to pa sem zelo vesela, da sem te lahko malo razveselila in spravila v boljšo voljo. Pa spomnim se, da si si že takrat želela to imeti kar doma :-)

    OdgovoriIzbriši