četrtek, 4. februar 2010

Manično magičen dan

Včeraj zvečer (no zgodi, zgodi zjutrej) sm se celo uro svaljkala po pojstli in nikakor nisem mogla zaspat. Naveličana stalnega vrtenja, popraulanja pouštra, koutra, pa kaj vem kuga še...sem vstala in se spokala nazaj za mizo. Budna, čist.
Pričela sem zlagat papir (jap, tega ni nikol konc :P), ko sta se uni 2 iz mojga "podstrešja" odločli, da bosta mele brainstorming sred noči in sta metali ven ideje, da sem jih komaj uspela skicirat in sproti zapisovat.   Svašta, kdo bi nas 3 razumel :)))
No nekaj čez 6to smo pa končno omagale in padle u pojstlo.
Tako sem uspela spat natanko eno celo uro.
Ja celo.

In potem sm se taka, spotikajoča se ob lastne podočnjake spraula ven u mraz, še bolj mrzu avto, pa na cesto kjer se je vsem kam mudil...samo meni se ni, k jest sm itak nekje globoko u sebi še spala.

In po taki noči sem uspela:
-se skoraj pravočasno privlečt do Unikata in tam narest kar sem bla zmenjena, glede na stanje: neverjetno hitro
-se zmenla še za 3 prispevke
-Petrine zadeve zrihtala in ji po točkah vse poročala :P
-vmes sem mela cel teden pričakovan klic, ki me je dvignil ke gor nekam, mi dal krila...pa ni bil Red bull :))))
-videla sm spet skladišče in se dogovorila za prevzem-tip je car!
-bla u HobyArtu...čist privat šla not, ven pa bolj poslovno :)))
-bla pri moji računovodkinji, banki, štacuni...pa...
-spravla 6 Stekleničarskih punc v dobro voljo (ena se pa ni pustila motit :P) in jim pomešala načrte za soboto

In to še vse pred 16to?!?
Kaj še vse bo do konca današnjega "delavnika".

Skratka...resno sem v dilemi, če čem sploh še spat...no, mislm več kot 1uro na noč.
K tolele je fenomenalno...dan bi se običajno (tuki enkrat se me prva kava prime) šele dobr začel, danes pa imam porihtane stvari že za 14dni vnaprej:)))

Slikce?...no ajde eno iz arhiva, da ne bo talele objava tak dolgcajt :P
Tolele je šlo enkrat od mene za Valentinov Swap do ene fejst punce, ki ima tud fejst fejstno mami...in upam, da še kje  na kaki polički lovi prah.(op. barve tudi pod RAZNO niso taprave, slika je še iz časov flešastega fotkanja )

Aja pa na tolele ne pozabt :P (slika vzeta iz neta )
http://klavdijainsvetnjeneustvarjalnosti.blogspot.com/2010_01_01_archive.html

10 komentarjev:

  1. Vav... tvoj dan je pa res za gate trgat! Se mi kar smiliš! Še dobro, da se to zgodi le redko! En objemček za pomiritev.... Čeprav, veš, bi meni tudi kdaj prišli prav kakšni dve zgoraj, da bi mi kaj prišepnili :-P

    Glede valentinčkovega swapa pa ti pa lahko povem, da je še vedno med živimi :) Sem prav ponosna, da je moja hčera lastnica teh čudovitih izdelkov!

    Me pa mika tudi belina, vendar zaenkrat še nimam ideje in poguma za prijavo.

    Pozdravček s Koroške!

    OdgovoriIzbriši
  2. Marija-Marička...smilim, zakuga že?...al je bil današnji dan vse prej k za smilt se (no ja no, če sm posštena sm se ob 7h še najbolj sama seb smilila :P)...prou presenetljivo fajn je bil, veliko boljši kot sm ob 7h zjutrej misnla da bi lahko bil. Pomirjena sm pa uiber...od pričakovanega telefonskega klica pa čist orng :)))Ej takle svečniček znaš zdej tud že ti narest, tko da...me pa veseli da je še med živimi.
    Kar se pa izziva tiče:
    -deja pride (sm se tko zmenla z njo:P)
    -pogum pa lohka kje uzput k greš iz službe kupiš
    ...skratka pričakujem tud tvojo udeležbo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uf, se ti je pa res dogajalo :) No, glavno, da se s svojima kolegicama tko dobr razumeš, da se poštekate sredi noči. Naj bo tako uspešnih dni čimveč, pa sej jih bo, verjamem, da se bo pozitivna energija kar popala nate. Če jo tako radodarno trosiš naokoli, nič čudnega :) Še dobr, da nisi bla na kaki troli, ko si po telefonu čvekala. In hvala za brco v tazadnjo, da zdej kumej čakam na pustno soboto ;))) Čeprav bom morala najprej ob 17h na Čukih s tamalimi žurat, ampak do taprave ure bom že prišla na glavni cilj dneva ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Neža...za en orng čiknfajt nas je že itak premalo, zarad tega smo pa me3 raj složne :)))...joj, sej res lani sm bla na torli, o ti groza (še dons mi je nerodn, k se spomnem) je blo 1x čist dost!
    Nimaš se kej zahvaljevat, sej veš da rada u riti brcam...hahahaha...Tud jest komi čakam...ti boš pa čist uigrana in redistedi pršibala u soboto, superca!

    OdgovoriIzbriši
  5. živjo!
    tudi meni se je ideja že pojavila v glavi. zanima me le, če se lahko na izdelku vidi kakšen del žice?

    OdgovoriIzbriši
  6. Ve tri ste najbolši par in zato za štango ni placa :))),bi hitr sp....,pol bi mela pa še en problem več :)).

    Videt je da maš ti tud svoje barvne trenutke in takrat so pa res intenzivni;)).

    OdgovoriIzbriši
  7. Ejjjj a ni tist mal hudo na roza potegnil???Kuga se to dogaja, a od roza doživljaš take hudo dobre dneve??? A zdej se boš pa čist pokvarla, pa že ob 7 zjutraj kofe pila?Hudo, hudo narobe je nekaj na vašem koncu:):):):)

    Kaj je pa tista belina na drugi fotki?????

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja, jaz sem tudi firbčna kaj je tista belina? Sicer te ne poznam, ampak iz branja tvojega bloga sodeč se tudi meni zdi, da je bilo nekaj hudo narobe s tem tvojim dnevom, nekam preveč gladko je šlo vse skozi in še vse si uspela narediti, še za naprej :-))) Zakaj res potrebujemo tolko spanja? Jaz če nimam svoj delovnik spanja (8 ur mora bit) potem sem čisto adijo, se mi zdi da hodim po svetu ko en bebec z odprtimi usti.

    OdgovoriIzbriši
  9. Teya...dobrodošla na izzivu, za žičko je pa bolje da se ne vidi, razen če je žička tudi bele barve

    Lili...se že vn vlečeš, si mi oblubla štango, zdej jo pa dob kjer veš in znaš hahaha...talele kompletek ni bil tolk živ, kot je sliki...to je bil un swap, k sem tvoj lep srčkast pouštr dubila...se spomnš?

    Alenka...ne, pa ni nooooo...ni blo tolk zlo roza, ne pa ne...ja takle mamo, včasih morm pa tud ob 7h kufe pit...hvala bogu to ni vsak dan :)))

    Vladuška...to sliko mam že nekaj časa v arhivu, najdla sm jo na netu in mi je všeč struktura te beline...sem si jo pa takoj obrezala in pojma nimam kuga je bla (vaza, skledica, bunka?)...je pa po moje keramika.
    Ja, tud jest sem bla učeri čist paf od vsega, ampak včasih pride kak tak dan ko je vse namazano in letijo dogodki čist po svoje, jest samo tečem zraven in jih skušam dohajat:)))
    Sem pa učeri pol uspela en kup stvari še narest...pol sm pa ob gledanju TV-ja okol 10h zaspala in ko truplo ležala do prejtlele :P

    OdgovoriIzbriši