torek, 10. november 2009

Ustvarjalna prčkalnica No5

Pravzaprav bi morala že v naslovu pisat v dvojini...namreč pokazala se je potreba in delavnice so sedaj vsak teden. V vmesne tedne so dodane še srede.


Tokratna tehnika je bila imitacija kamna:



Prva delavnica je močno spominjala na ping-pong :)))) , saj sta si me Aknela in Petra podajali kot žogco...in ja, blo je nadvse lušn! Sploh me nista pošiljali v aut, več ali manj sem bila skoz na mizi :))))...pa u škatli :)))) Nahrčkale, načudle in naslinle smo se kar za nekaj časa. In čisto malo je manjkalo, da bi me z svojimi žvaucami okužle.


Tudi v četrtek je bilo super fajn!...mogoče bi se ga lahko primerjalo z odbojko :))))...tokrat so si me podajale vse iz stalne ekipe, moram pa rečt da so nekatere res čist samostojne in so me samo podale naprej do druge...tokrat sem malo manj brskala po škatli...in malo večkrat povaljala in pobrusla fimo...ampak tud tokrat sem se narežala...prav do solz:)))
Me pa neizmerno veseli, da na novi članici po delavnici ni bilo vidnejših posledic...hahahaha....

Seveda sem zopet razdelila DN in oblubila novo nagrado.

Ker sem malo bolj v krizi (beri:lena sm k fuks:P), sem se odločla da je nagrada kar 1 od obeskov na sliki zgoraj (katerega bo imela, pa si bo nagrajenka izbrala sama:P)

Tolele pa so slike DN:
Namo

Kreal


Princess


Jesenski list


Mily


Aknela69

8 komentarjev:

  1. OOOO nagradica, zdej je pa res že cajt da mene zvlečejo, ane:):):):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Alenka...ja, možnost mate pa čist vse enako...sam sreče pri žrebanju nimate vse (:...boš pa ti tud 1x na vrsti, zihr boš, moraš bit!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kva pa je sploh naloga??? A mormo narest marmonat obesek al kva ... a ni samo tist za nafilat s temno fimo maso??? ... no ja sej se bom že potrudla ni hudič ... ampk mal sm se zmedla zdelele ...
    Drgač pa kumi čakam nagrado ... heheheh

    OdgovoriIzbriši
  4. Čarobna hišica...za DN morate dokončat (nafilat z temno Fimo, pobrusit in polakirat:P) "bunkice" iz katerih boste naslednjič delale nakit...ja, bomo vidle kako bo tokratni žreb določil :P

    OdgovoriIzbriši
  5. Saj ne vem o čem vse govorite, ampak ziher je cool :-) Jaz vam res tak zavidam te delavnice, ker si lahko samo mislim kak se imate fajn :-) Saj vam tudi privoščim (malo). Pa ti obeski so zelo všečni, samo me ne bo na listi za žreb kaj? :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Iiii, kamenčki. :) Obeski so enkratni.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vladuška...hmmm, a boš DN nardila? :P...škoda, da se nam ne pridružiš...res se mamo orngfinofajn!

    NatashaMay...hvala!

    OdgovoriIzbriši
  8. Super rezultati delavnice. Saj sem tudi jaz nekaj podobnega uspela narest. Ampak zdaj me čaka brušenje in brušenje, pa spet brušenje in ...mogoče še brušenje?....ja, pa še malček brušenja...samo še brusni papir rabim :)

    OdgovoriIzbriši