sobota, 30. maj 2009

Hmmm

Spet je skoraj 2 tedna naokoli...

...pa da začnem pri čestitki, ki sem jo omenjala zadnjič... za Swap malčkov palčkov sem jo nardila in žreb je določil Neniko za novo lastnico...bolijo očke k ne?...kolk so šele mene, k sem jo delala...ampak sem preživela:P

...na sobotnem srečanju Otočank je blo spet lušno, domače, kokodajsasto in okusno-kot vedno in vsakič!... predvsem pa kapo dol puncam, ki so pomagale Fiki pri izdelavi albuma za starše. Fantastičen je ratal. Jest se ga nisem polotila delat, ker se mi zdi tako velika površina čist prevelik zalogaj za moje "drobižkanje" :P

Potem je čisto neplanirano uletel Koperski Odprti atelje (Dodo hvala!)...

...krasno vreme, lušne sosede in čas je minil kot bi mignil (v celem dnevu sem uspela narest le eno čestitko)


...le v avtu do doma se je čas vlekel-tako počasi kot so bili počasni nekateri nedeljski vozniki, ki so si ob vožnji očitno ogledovali še plevel ob avtocesti...grrrr.

Naslednjih nekaj dni se je moj svet vrtel le okoli prispevkov za Unikat...lušni so izpadli, tako tisti ki sem jih izdelala tam, kot tisti ki sem jih pripravila za ideje že doma. Na eno bordo rdečo čestitko sem prav ponosna...komaj čakam, da bo objavljena, da se bom lohka še z slikco tukile považla:P

In potem je prišel današnji večer...in z njim Kongo, Luka, moja Anča, Mojca, Berni, Miša, Unmojizlandera...in še cel kup znanih obrazov, ki smo se zbrali z istim namenom. Ni nas razočaral, ne komad ne Luka...o tehničnih kiksih pa ne mislim zgubljat besed.
In ker je bil tako poseben večer, ker je bil hkrati tudi njegov 21 RD in ker je mali prav posebn meni ljub zemljanko, sem mu naredila posebno čestitko.

Steklenico (kar konkretno) šampanjca sem spremenila v čestitko...na traku piše: Želim ti vsaj 21 stvari:...in potem je po celi steklenici 21 želja, ki so jim dodani simboli oz konkretni uporabni predmeti.

Več slik najdete v mojem albumu (http://mamci.moj-album.com/album/1214672/)

Kaj bo jutri, kako dolga in čudovita zgodba se bo izpisala...pa še ne vem. Vem le, da me čaka spet en lep dan, poln kokodajsanja v dobri družbi, poln dobre pupice in papice...več o posebnem kotičku na Kraškem robu pa kdaj drugič :P

7 komentarjev:

  1. Tale steklenica-čestitka je pa zelo dobra ideja.Palčki malčki so zelo nežnih barv, sploh niso slabi. Ker pa poznam tebe in tvoje mnenje ne bom preveč komentirala. Dobro, da smo ljudje različni.Je potem bolj zanimivo in lepo na tem planetu:):):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hahaha...ja Alenka, dost debate okol "bruhbaru"...:P
    Ja steklenica-čestitka je sicer načičkana kt pr'norcih...ampak je kljub temu dosegla svoj namen:P

    OdgovoriIzbriši
  3. aha, ti maš tud blog:))))

    jst pa nč ne vem :P

    no, zdej se me ne rešiš:)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Saj ne vem kaj bi najprej pokomentirala, pohvalila, a naj bo po vrsti... čestitka je super, kukam okoli, da vidim tisto, ki si jo začela na ateljeju v Kopru, sem bila prav vesela, da smo se videle tudi mi dve.. po dolgem dolgem času, za stekleničko-čestitko pa da sploh ne omenjam, res je super ideja.. zelo pohvalno lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Nina...jap, sem podlegla konstantnim namigovanjem, da naj si blog vendarle že nardim...evo pa sm ga...:P
    Didi...o si me našla, veseli tudi mene da sva se spoznali...bom, bom poslikala tudi une hiške...sam da mal časa najdem :P

    OdgovoriIzbriši
  6. Evo Didi, sem te ubogala...in kr sem v to temo napopala hiške.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, palčki so moji in samo moji. In prav vesela sem, da imam doma nekaj tvojega :)

    OdgovoriIzbriši